مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 13:472022-02-01اقتصادي

پنج مجتمع گلخانه ای در فارس آماده بهره بردای است 


رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس با اشاره به اینکه 9 مجتمع گلخانه ای در سطح 296 هکتار به سرمایه گذاران واگذار شده است، گفت: پنج مجتمع گلخانه ای نیز با سطح 52 هکتار در این استان آماده بهره برداری است.

- مجتبی دهقان پور سه شنبه 12 بهمن در همایش نقش انجمن ملی گلخانه سازان ایران در توسعه گلخانه های کشور، ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، عنوان کرد: با توجه به ضرورت ها الزام کردیم که هر شهرستان به یک شهرک یا روستای گلخانه ای مجهز باشد.

او با بیان اینکه امروزه کشور ما با پدیده تغییر اقلیم و خشکسالی مواجه است، اظهار کرد: یکی از گزینه های ما برای سازگاری با پدیده تغییر اقلیم استفاده از کشت هایی است که بتواند حداکثر بهره وری را از منابع آب داشته باشد و در عین حال بتواند کمک کند به اینکه مصرف آب در واحدهای تولیدی کاهش پیدا کند و اگر امکانش باشد بتوانیم تولید را بالاتر ببریم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس با اشاره به اینکه به دلیل اهمیت موضوع تغییر اقلیم و ضرورت پایداری تولید تا کنون حدود 772 هکتار از اراضی مستعد زیردست سدها در استان فارس برای ایجاد مجتمع های گلخانه ای شناسایی شده اند، عنوان کرد: ایجاد 6روستای گلخانه ای را در 6 شهرستان استان فارس دنبال می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج مجتمع گلخانه ای در فارس آماده بهره بردای است 

پنج مجتمع گلخانه ای در فارس آماده بهره بردای است